Double P

Tu znajdziesz szczegółowe wyjaśnienie zasad rezerwacji i realizacji usług, w tym procedury przyjęcia i wydania pojazdu.

  • Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki przysługujące klientom (zwanym dalej zleceniodawcą) korzystającym z usług Double P Sp. z o.o. zwanym dalej Zleceniobiorcą.
  • Studio Double P jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:00.
  • Zleceniobiorca świadczy usługi dla następujących typów pojazdów: samochodowy osobowe, terenowe, vany, samochody dostawcze, łodzie, skutery, motocykle, skutery wodne etc.
  • Ceny większości usług wyszczególnione są na stronie w zakładce Cennik. Należy pamiętać, że są to ceny przybliżone i każda usługa wyceniana jest indywidualnie, po wcześniejszych oględzinach pojazdu.
  • Zleceniobiorca realizuje usługi po uprzednim ustaleniu zakresu prac oraz wycenie. Rezerwacji wizyty można dokonać pod numerem telefonicznym: 798 620 203 ; 798 002 160 lub mailowo: biuro@double-p.pl
  • W celu rezerwacji terminu należy uiścić opłatę rezerwacyjną w wysokości minimum 10% wartości usługi, opłata ta zostanie rozliczona na poczet usługi po jej wykonaniu. Termin realizacji takiej usługi można przełożyć tylko raz, ale nie później niż 2 dni robocze przed ustaloną datą.
  • Usługi wymagające wcześniejszego zakupu personalizowanych materiałów (folie do zmiany koloru, szablony folii ppf, części dedykowane etc.)
    wymagają przedpłaty w wysokości 50% wartości usługi w celu przystąpienia do realizacji zamówień i rezerwacji terminu.
  • Płatność za wykonaną usługę realizowana jest po jej wykonaniu w chwili odbioru pojazdu. Płatności można dokonać gotówką lub kartą w siedzibie zleceniobiorcy.
  • Przyjęcie pojazdu przed usługą następuje na podstawie protokołu przyjęcia i po wcześniejszych jego oględzinach. Zleceniodawca poświadcza własnym podpisem zgodność treści protokołu ze stanem faktycznym a jednocześnie oświadcza, że jest właścicielem i/lub osobą mającą prawo dysponować pojazdem w zakresie realizowanych usług.
  • Zleceniodawca oświadcza, że pojazd jest wolny od wad, które mogłyby negatywnie wpłynąć lub postępować w trakcie realizacji usługi.
  • Zleceniobiorca ma prawo odstąpić od realizacji usługi w przypadku gdy w jej trakcie wykryje wady uniemożliwiające jej prawidłowe i/lub bezpieczne przeprowadzenie.
  • Zleceniobiorca każdorazowo poinformuje zlecającego o dodatkowo wykrytych wadach, których usunięcie leży w jego zakresie usług. Przed ich naprawą usługa ta zostanie dodatkowo wyceniona i zrealizowana po wcześniejszej akceptacji zleceniodawcy. 
  • W przypadku niezastosowania się do regulaminu w punktach poprzedzających, studio nie odpowiada za powstałe szkody.
  • Zleceniodawca zobowiązany jest do poinformowania zleceniobiorcy o wszelkich zastosowanych powłokach ochronnych w pojeździe (powłoki ceramiczne, foski, folie), najpóźniej w chwili przekazania pojazdu. W przypadku braku takiej informacji, zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za zaburzenie ich działania lub całkowite ich usunięcie mogące powstać w wyniku przygotowania pojazdu do usługi.
  • Zleceniodawca przekazując pojazd powinien pozostawić kluczyki i udzielić wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do uruchomienia pojazdu jeśli zastosowano dodatkowe zabezpieczenia. Zleceniodawca upoważnia tym samym zleceniobiorcę do poruszania się pojazdem w obrębie terenu firmy.
  • Podczas prac związanych z kosmetyką wnętrz pojazdów w których zainstalowane są foteliki dziecięce, foteliki zostają zdemontowane a zleceniobiorca nie instaluje ich ponownie.
  • Wydanie pojazdu następuje na podstawie protokołu odbioru, zleceniodawca zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń dotyczących stanu pojazdu. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe i wykryte po wykonanej usłudze.
  • Wszelkie nieprawidłowości wykryte podczas wydania pojazdu powinny być niezwłocznie przedstawione zleceniobiorcy. Po pozytywnym ich rozpatrzeniu, zleceniobiorca zobowiązuje się do ich naprawy/usunięcia w dogodnym dla obu stron terminie.
  • Zleceniobiorca oferuje 6-cio miesięczną gwarancję na wykonanie w zakresie świadczonych usług, chyba, że trwałość stosowanych materiałów ma określoną krótszą przydatność. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Ogólne Warunki Gwarancji.
  • Wydanie pojazdu możliwe jest jedynie bezpośrednio zleceniodawcy lub osobie przez niego upoważnionej o ile zleceniobiorca został o tym fakcie uprzednio poinformowany. Informacja taka powinna zostać przekazana drogą pisemną (mailową) i powinna zawierać dane osoby upoważnionej
    Przedstawiciel powinien posiadać przy sobie ważny dokument tożssamości w celu weryfikacji danych i/lub pisemne oświadczenie zleceniodawcy.
  • Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2025